TRENDING

Monday, June 25, 2012

LoVe KpOp

Assalamualaikum Semua...kali ni post aku berkaitan ngan Korean Pop...or korang biasa panggil KPOP....Actually ramai yang tertanya,suka,or maybe nyampah bile aku bukak lagu KPOP x kira la kat tv ke,handphone ke,laptop aku ke,mesti lagu or video Kpop yang paling blambak...kalo korang nak tau la kan...aku minat just music kpop..drama korea tu minat gak la tapi kureng...sebab cerita korea nie kebanyakanya romantic je....thats why kalo gurlz senang la lekat hehehehe....Ntah kenapa ek aku minat...aku start dengor lagu korea nie dari aku form 3...then music diorang mmg ade something different...then ble tgk vid clipz diorang dance diorang mmg gempak...so ade la yg menyampah bile aku bukak lagu korea kat handphone aku....sebab ade yg diorang nie just dengor lagu melayu,or english hitz je....so nak gelak pun ada...bile diorang cakap "ajib ko mmg minat ea lagu bahasa makhluk asing nie" hahahaha....kalo nak dikatakan...lagu Kpop ni mmg different mood die... dah tu kalo gurlz mmg minat la mamat korea,Contohnye la... Lee minho,Lee DongWook,TaeMing(Shinee) sebab muka diorang mmg charming...hehehehe...kalo lelaki mmg kebiasaan nye minat music die.... kalo aku lah kan...nak list band KPOP yang aku mnat banyak kot...Superjunior,Shinee,BigBang,Kara,2ne1, n banyak lagi la...x mampu nk list semua.... So aku rasa dah cukup kot ape yang aku nak tulis nie...sebab tangan pon dah penat dah..hahahaha....thankz sebab melawat... ILYSDM!!!...Muackz..huhuhu :)



BIGBANG :)



2NE1 weeuweeet!!!!

Post a Comment

 
Back To Top