TRENDING

Tuesday, August 21, 2012

Raya Like Woee!!!!!

Tahun nie raya buat aku sama je macam sebelum ni... dan tema baju raya kitorang tahun nie it's hitam...hehehe awal2 aku da claim kat ibu aku nak baju cekak musang coz baju teluk blanga klo aku pkai mmg aku nmpak bulat... haha... and yang yang terbestnye ibu aku masak rendang yang memey pebret aku time2 raye nie.... kuat gak la aku makan mase raye pertama tu.... wuishhh... da tu siap boleh sakit.. perot lak tu... haihhh toilet pon da bosan agaknye aku asik masuk kuar je...hehe but raya tahun nie aku just nak simple..aku just nak beraya ngan family,kengkawan lame aku,and termasuklah ngan member2 kolej aku... And aku teringin sangat nak jumpe clique aku mase kat kolej dulu.. and it will be fun kalau aku dapat jumpa balek geng2 lame aku... hehehe itu la baru bermakna raya buat aku...tambahan lagi ade sorang member aku time sekolah menengah dulu tup2 dengar da kawen siap da ad baby lagi.... so it will be nice la kalo aku ajak member2 aku pi ziarah family diorang raye2 nie kan... huhuhuhu....

Post a Comment

 
Back To Top