TRENDING

Tuesday, November 27, 2012

MY ONLY LOVE FOREVER N EVER

Today aku nak posting pasal my lovely laptop ACER ASPIRE 4250, Aku sayang gila kat laptop nie.... Die da ibarat girlfriend aku yg x mudah untuk aku lepaskan.. everytime since aku beli die... die la peneman aku... tempat aku dapat ilmu...sebab aku bersama die sejak dari kolej lagi ... even x penah lekang langsung... slalu gak aku gaming,surfing internet,tgok movie n everything about intertainment aku smua nye die ade... even laptop nie x semahal laptop2 korang yang GAH!! tu... tapi aku sayang die lbih dari aku sayang emas dan permata sebab aku beli atas usaha aku sendiri.... aku baiki die dngan usaha aku sendiri... aku upgrade die dengan usaha aku sendiri... aku sanggup perabis barapa aja asalkan laptop aku ni dalam keadaan baik... tapi setelah lama bersamanya kini lah detik akhir krana kecuaian aku laptop aku telah dicuri oleh manusia yang %&#@$%... aku agak terkilan kerana tanpa die aku kompom akan sunyi... aku x ade awek nak berbual2 tapi die brikan aku chatroom utk dapat ramai kawan... even just on dunia cyber..but still aku dapat berhubung tanpa sempadan, tanpa halangan... Namun semuanya sudah berakhir buat kita.. aku kini tengah berusaha untuk dapatkan yg lain... tapi kau x kan penah hilang dari ingatan aku... DAN BUAT PENCURI TU... AKU X HALALKAN SAMPAI KO MATI.... ape yg ko dah curi dari aku.... ialah ape yg aku dapatkan dengan usaha aku... Sekian (NAJIB AZRIQ BIN ZAINUDDIN)

HANYA KAU SELAMANYAAA SAYANG!!!!!!

Post a Comment

 
Back To Top